VRG wciąż liże rany po pandemii

VRG wciąż liże rany po pandemii
Segment jubilerski VRG - marka W.Kruk - jest w ostatnich miesiącach sprzedażową lokomotywą grupy Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adam Sofuł
    Adam Sofuł
  • Dodano: 02-06-2021 16:25

Sprzedaż grupy VRG wzrosła w okresie styczeń-maj o 7,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wzrost grupa zawdzięcza jednak jedynie segmentowi jubilerskiemu, segment odzieżowy zanotował bowiem w tym okresie prawie 13-proc. spadek.

Sprzedaż grupy VRG w ciągu pierwszych pięciu miesięcy roku wyniosła 310,1 mln zł wobec 289,1 mln zł rok wcześniej co oznacza wzrost o 7,2 proc. W samym maju sprzedaż wyniosła 102,6 mln zł i była o 63,9 proc. większa niż w maju 2020 roku. Pamiętajmy przy tym, że to trudno porównywać te okresy ze względu na różną skalę obowiązujących wówczas obostrzeń.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: VRG wciąż liże rany po pandemii

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!