VRG zamyka nierentowne sklepy i stawia na e-commerce

VRG zamyka nierentowne sklepy i stawia na e-commerce
Trzeci kwartał był jedynym, w którym VRG dzięki odmrożeniu gospodarki mogła realizować sprzedaż salonach fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Wolf
    Tomasz Wolf
  • Dodano: 19-04-2021 16:22

Odzieżowa grupa VRG ciężko odczuła sytuację na polskim rynku w 2020 roku, naznaczonym lockdownem i zamykaniem sklepów z powodu pandemii koronawirusa. Trzeci kwartał był jedynym, w którym Grupa dzięki odmrożeniu gospodarki mogła realizować sprzedaż salonach. VRG zainwestowała w infrastrukturę sklepów internetowych i rozwija e-commerce.

  • Przychody Grupy VRG w 2020 roku wyniosły 853,71 mln zł, w stosunku do 1068,27 mln zł w roku poprzednim, a wynik na działalności operacyjnej spadł z 87,49 mln zł do -11,92 mln zł.
  • W 2020 roku optymalizowano sieć handlową, odchodząc od strategii systematycznego zwiększania powierzchni sprzedażowej.
  • Ograniczenia pandemiczne w handlu stacjonarnym owocowały dynamicznym wzrostem sprzedaży w kanale online.
Przychody Grupy VRG w 2020 roku wyniosły 853,71 mln zł, w stosunku do 1068,27 mln zł w roku poprzednim. Wynik na działalności operacyjnej spadł do -11,92 mln zł, z 87,49 mln zł w 2019 roku. W 2020 roku spółka odnotowała wynik netto na poziomie -48,17 mln zł, w porównaniu do 63,99 mln zł rok wcześniej.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: VRG zamyka nierentowne sklepy i stawia na e-commerce

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!