Odzieżowa grupa VRG ciężko odczuła sytuację na polskim rynku w 2020 roku, naznaczonym lockdownem i zamykaniem sklepów z powodu pandemii koronawirusa. Trzeci kwartał był jedynym, w którym Grupa dzięki odmrożeniu gospodarki mogła realizować sprzedaż salonach. VRG zainwestowała w infrastrukturę sklepów internetowych i rozwija e-commerce.
- Przychody Grupy VRG w 2020 roku wyniosły 853,71 mln zł, w stosunku do 1068,27 mln zł w roku poprzednim, a wynik na działalności operacyjnej spadł z 87,49 mln zł do -11,92 mln zł.
- W 2020 roku optymalizowano sieć handlową, odchodząc od strategii systematycznego zwiększania powierzchni sprzedażowej.
- Ograniczenia pandemiczne w handlu stacjonarnym owocowały dynamicznym wzrostem sprzedaży w kanale online.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl