VRG zmniejsza straty. Odzież formalna i biżuteria znów się sprzedaje

VRG zmniejsza straty. Odzież formalna i biżuteria znów się sprzedaje
W maju VRG odnotowała wzrost udziału odzieży formalnej w sprzedaży - co może być odczytane jako sygnał powrotu do większej aktywności społecznej i gospodarczej. Fot. mat. pras.

Modowa grupa VRG, do której należą takie marki, jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.Kruk, powoli odbudowuje sprzedaż i zmniejsza straty po otwarciu stacjonarnej sieci sprzedaży. - Pozwala nam to z ostrożnym optymizmem patrzeć na kolejne miesiące – ocenia Andrzej Jaworski, prezes VRG.

  • VRG odnotowało 20,1 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2021 r. wobec 31,96 mln zł straty rok wcześniej.
  • VRG notuje istotny wzrost ruchu w salonach stacjonarnych w pierwszych tygodniach maja, po zakończonym 3 maja br. lockdownie. Traffic klientów w pierwszych tygodniach handlu był zdecydowanie większy niż w momencie powrotu sprzedaży do salonów w 2020 roku.
  • W maju VRG odnotowała wzrost udziału odzieży formalnej w sprzedaży - co może być odczytane jako sygnał powrotu do większej aktywności społecznej i gospodarczej.   
Jak wynika z raportu odzieżowej spółki, jej strata operacyjna w I kwartale 2021 r. wyniosła 15,82 mln zł wobec 11,91 mln zł straty rok wcześniej. Wynik EBITDA sięgnął 10,72 mln zł wobec 17,4 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 172,1 mln zł w I kw. 2021 r. wobec 197,47 mln zł rok wcześniej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: VRG zmniejsza straty. Odzież formalna i biżuteria znów się sprzedaje

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.148.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!