Modowa grupa VRG, do której należą takie marki, jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.Kruk, powoli odbudowuje sprzedaż i zmniejsza straty po otwarciu stacjonarnej sieci sprzedaży. - Pozwala nam to z ostrożnym optymizmem patrzeć na kolejne miesiące – ocenia Andrzej Jaworski, prezes VRG.
- VRG odnotowało 20,1 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2021 r. wobec 31,96 mln zł straty rok wcześniej.
- VRG notuje istotny wzrost ruchu w salonach stacjonarnych w pierwszych tygodniach maja, po zakończonym 3 maja br. lockdownie. Traffic klientów w pierwszych tygodniach handlu był zdecydowanie większy niż w momencie powrotu sprzedaży do salonów w 2020 roku.
- W maju VRG odnotowała wzrost udziału odzieży formalnej w sprzedaży - co może być odczytane jako sygnał powrotu do większej aktywności społecznej i gospodarczej.