Wyniki LPP pod presją pandemii

Wyniki LPP pod presją pandemii
Reserved to sztandarowa marka LPP. Zapewnia niemal połowę przychodów. Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adam Sofuł
    Adam Sofuł
  • Dodano: 08-10-2020 22:50

Na koniec pierwszego półrocza LPP zanotowała skonsolidowaną stratę netto w wysokości 392,6 mln zł. Rok wcześniej firma mogła się pochwalić 55,2 mln zł zyskiem. Takie pogorszenie wyników to efekt lockdownu wiosną tego roku spowodowanego pandemią koronawirusa.

Przychody LPP w pierwszym półroczu (spółka stosuje własny rok obrachunkowy - pierwsze półrocze obejmuje okres od początku lutego do końca lipca) stopniały o ponad 20 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem o 20,6 proc. i wyniosły 3 307,9 mln zł wobec 4165,4 mln zł rok wcześniej. O ponad połowę mniejsza była również EBITDA (zysk przed opodatkowaniem, odsetkami i amortyzacją) która wyniosła 325,7 mln zł wobec 721,6 mln zł rok wcześniej.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

SPÓŁKI

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Wyniki LPP pod presją pandemii

  • wasa 2020-10-09 13:26:58
    Cała branża dostała po tyłku, LPP i tak na tle innych wypada dobrze.
  • Igor 2020-10-09 12:00:20
    Można było się tego spodziewać, pierwszy kwartał w odzieżówce zawsze ciężki, a potem pandemia. Na szczęście spółka już wychodzi z kryzysu. Czekam na raport za III kwartał.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!