Zalando mocno urosło w pandemii i nie zamierza zwalniać tempa

Zalando mocno urosło w pandemii i nie zamierza zwalniać tempa
Zalando zapowiada, że będzie inwestować w infrastrukturę logistyczną i platformę technologiczną, na co wyda 350-400 mln euro w 2021 r. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Elżbieciak
    Tomasz Elżbieciak
  • Dodano: 16-03-2021 18:55

Niemiecki potentat internetowego handlu odzieżą odnotował w 2020 r. wzrost wartości sprzedanych (GMV) o ponad 30 proc. - do 10,7 mld euro. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody wartego 450 miliardów euro.

  • W 2020 r. Zalando zwiększyło swoją bazę aktywnych klientów o 25 proc. - do 38,7 mln.
  • Firma spodziewa się wzrostu GMV o 27-32 proc. do 13,6-14,1 mld euro w 2021 r.
  • Zalando rozszerzy swoją obecność w Europie o osiem kolejnych krajów: Chorwację, Estonię, Łotwę, Litwę, Słowację i Słowenię w 2021 r.; Węgry i Rumunię w 2022 r.
- W 2020 r. Zalando osiągnęło 10,7 mld euro GMV, co oznacza wzrost o 30,4 proc. rok do roku - dzięki rekordowemu poziomowi pozyskiwania nowych klientów i znakomitym wynikom Programu Partnerskiego. Przychody w tym samym okresie wzrosły o 23,1 proc. - do 8 mld euro - podał koncern.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zalando mocno urosło w pandemii i nie zamierza zwalniać tempa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.252
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!