Zalando nie oddaje pola sklepom stacjonarnym i zwiększa sprzedaż

Zalando nie oddaje pola sklepom stacjonarnym i zwiększa sprzedaż
Zalando zwiększyło bazę aktywnych klientów o 30,1 proc. rok do roku do 46,3 mln fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 03-11-2021 14:26

Mimo powrotu klientów do stacjonarnych sklepów po zniesieniu pandemicznych restrykcji Zalando odnotowało dobre wyniki finansowe w pierwszym pełnym kwartale po ponownym otwarciu gospodarek. Niemiecki gigant e-handlu zwiększył w III kwartale sprzedaż o 25,3 proc. do 3,1 mld euro, przy skorygowanej marży EBIT na poziomie 9,8 mld euro.

E-commerce wyraźnie odczuł złagodzenie większości pandemicznych obostrzeń w całej Europie i ponowne otwarcie stacjonarnych sklepów. Szaleńcze tempo wzrostów w tym segmencie rynku wyhamowało.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zalando nie oddaje pola sklepom stacjonarnym i zwiększa sprzedaż

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!