Zielony zwrot w strategii LPP. Polska firma odzieżowa stawia na zrównoważony rozwój

Zielony zwrot w strategii LPP. Polska firma odzieżowa stawia na zrównoważony rozwój
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

100 proc. opakowań przyjaznych środowisku i 50 proc. udziału kolekcji ekologicznych we flagowej marce Reserved do 2025 roku oraz zmniejszenie śladu węglowego - to najważniejsze cele strategii zrównoważonego rozwoju, ogłoszonej właśnie przez polskiego producenta odzieży. Zwrot w kierunku ekologii to odpowiedź LPP na nowe wyzwania pojawiające się w branży modowej.

  • Globalne wyzwania środowiskowe zmieniają oblicze branży modowej. Przyszłość rynku za kilka lat zależy od tego, czy producenci wezmą na siebie większą odpowiedzialność za ludzi i otoczenie.
  • To oznacza konieczność podejmowania strategicznych decyzji, które determinują zmiany w całym łańcuchu wartości. 
  • W obliczu wyzwań klimatycznych polska firma odzieżowa LPP chce ograniczyć swój wpływ na środowisko i deklaruje wyraźny zwrot w kierunku ekologii za sprawą nowej strategii zrównoważonego rozwoju.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Zielony zwrot w strategii LPP. Polska firma odzieżowa stawia na zrównoważony rozwój

  • Manat 2019-10-30 19:08:24
    Świetnie, że polskie marki też idą w kierunku ekologicznego prowadzenia działalności. Bardzo dobra decyzja.
  • Korzen 2019-10-29 15:17:28
    LPP jest fajnie zarządzane. Podoba mi się tempo i forma rozwoju oraz decyzje strategiczne, takie jak ta.
  • growl 2019-10-24 15:39:17
    I oby jak najwięcej coraz bardziej tak świadomych przedsiębiorstw. Wiadomo, że przy biznesie na skale globalną cudów nie ma co oczekiwać, ale dobrze, że niemałe zmiany są wprowadzane.
  • mary 2019-10-23 16:45:28
    Podoba mi się kierunek obrany przez spółkę, na pewno zyska dzięki temu spore grono klientów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.31.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!