Co warto wiedzieć o chińskim rynku e-commerce? Przewodnik - część 4.

Co warto wiedzieć o chińskim rynku e-commerce? Przewodnik - część 4.
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Maximilian Piekut
  • Dodano: 02-01-2019 19:54

Wszyscy znają wyszukiwarkę Google czy portal społecznościowy Facebook. Polskie firmy wzorem zachodnich konkurentów doskonale wykorzystują wspomniane narzędzia w budowaniu wizerunku marki, promocji produktów czy nawet sprzedaży towarów i usług. Czy znają Państwo jednak aplikację WeChat?

Prawdopodobnie odpowiedź na to pytanie jest negatywna, ale nie dotyczy to osób, które mieszkały w Chinach lub były stroną transakcji handlowej z partnerem chińskim. Chińska aplikacja mobilna WeChat (po chińsku 微信Wēixìn) jest nieodłącznym elementem życia codziennego w Chinach, a różnorodność funkcji oferowanych w niej sprawia, że bez niej trudno funkcjonować w społeczeństwie Państwa Środka.

Rozpoczęła się rejestracja na naszą najnowszą konferencję. PRECOP 27 pod patronatem WNP.PL odbędzie się 18-19 października i poprzedzi Szczyt Klimatyczny COP27 w Egipcie. Zapraszamy!



 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

  • Chiny

    Przelicz walutę
  • yuan (CNY)

  • 0,680 złoty (PLN)

    0,141 EUR, 0,141 USD

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Co warto wiedzieć o chińskim rynku e-commerce? Przewodnik - część 4.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.90.95
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!