PARTNERZY PORTALU

Cyber Monday wszechczasów

Cyber Monday wszechczasów
Walmart, Target i Best Buy podwoiły w tym roku inwestycje w realizację zamówień online fot.pixabay/mediamodifier

W samych Stanach Zjednoczonych sprzedaż artykułów w sieci szacowana jest na 12,7 miliarda dolarów.

Już od dwóch miesięcy sprzedawcy zamieszczali reklamy wielkich wyprzedaży, chcąc w ten sposób zwiększyć swoje szanse na odbudowanie pozycji zrujnowanej pandemią koronawirusa i zamknięciem centrów handlowych i sklepów.

- Obserwujemy silny wzrost, ponieważ w tym roku konsumenci przenieśli zakupy z offline do online - mówi Taylor Schreiner, dyrektor Adobe Digital Insights. - Nowe konsole, telefony, urządzenia inteligentne i telewizory tradycyjnie kupuje się w Czarny Piątek. Jednak w tym roku równie chętnie kupowane były artykuły spożywcze, ubrania i alkohol, wcześniej nabywane w zwykłych sklepach, dodaje.

Aby być konkurencyjnym w stosunku do potentata rynku, firmy Amazon ogromne promocje w trwający od piątku weekend wyprzedaży wprowadziły Walmart, Target i Best Buy. Jednocześnie podwoiły one w tym roku inwestycje w realizację zamówień online.

Czytaj też: Rekordy w e-commerce i logistyce. Pracownicy pilnie poszukiwani

Cyber Monday, czyli cyfrowy poniedziałek, to pierwszy poniedziałek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, który słynie z licznych wyprzedaży i promocji oferowanych przez sklepy internetowe.

Określenia tego po raz pierwszy użyto w roku 2005. W 2006 roku Amerykanie tego dnia wydali 610 milionów dolarów, w 2010 było to 1,4 miliarda, a w roku 2013 ponad 2 miliardy dolarów.

W Cyber Monday promocje ogłaszają głównie sklepy internetowe, zwłaszcza te mniejsze, którym trudno konkurować z wielkimi sieciami handlowymi.
×
  • Stany Zjednoczone

    Przelicz walutę
  • dolar (USD)

  • 3,747 złoty (PLN)

    0,824 EUR, 1 USD

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Cyber Monday wszechczasów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!