PARTNERZY PORTALU

Grupa Amica rozwija sprzedaż na chińskim rynku

Grupa Amica rozwija sprzedaż na chińskim rynku
Magazyny w spółce Amica Fot. mat.pras.

Partner biznesowy Grupy Amica - Qingdao Gram Appliances, otworzył w Szanghaju showroom Gram. Są tam prezentowane wszystkie marki wyrobów tej grupy obok Amica – także Hansa, CDA, i Fagor. W Chinach Amica postrzegana jest jako marka bardzo prestiżowa.

Szanghaj, czwarte pod względem liczby ludności miasto świata, jest trzecim miejscem na mapie Chin, w którym sprzęt marki Gram, m. in. produkowane we Wronkach piekarniki i płyty grzejne, można zobaczyć w profesjonalnie zorganizowanym showroomie.

- Chińczycy cenią jakość produktów z Europy, które stają się popularne na tamtejszym rynku - zaznacza Alina Jankowska-Brzóska, prezes Amica Handel i Marketing. - Chińscy klienci coraz chętniej wykorzystują piekarniki, co stwarza możliwości rozwoju Grupie Amica. Mamy doskonałe rozeznanie na tamtejszym rynku i zdecydowaliśmy się podjąć trudne wyzwanie, jakim jest budowa własnego kanału sprzedaży i jej rozszerzanie, i to w kraju będącym największym producentem sprzętu AGD na świecie.

Zaznacza przy tym, że w czasie gali podpisała listy autoryzacyjne dla kolejnych siedmiu punktów w całych Chinach, w których będą dystrybuowane urządzenia marki Amica.

- Showroomy otwierane w tym wielkim kraju mają bardzo duże znaczenie dla zainteresowania naszymi produktami klientów B2B z różnych zakątków Chin. Z przedstawicielami tych firm spotkaliśmy się na uroczystej kolacji po oficjalnym otwarciu w Szanghaju i oceniamy, że ich zainteresowanie naszą ofertą stale rośnie - podkreśla Alina Jankowska-Brzóska.

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD.

Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania).

Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln euro.

Zobacz też: Amica planuje podbój europejskiej czołówki
×
  • Chiny

    Przelicz walutę
  • yuan (CNY)

  • 0,581 złoty (PLN)

    0,127 EUR, 0,150 USD

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Grupa Amica rozwija sprzedaż na chińskim rynku

  • dfk 2019-12-23 21:29:46
    Czy nie jest tak, że Chińczycy zainteresowani mogą być jedynie polskim mlekiem - przez wieki nie nauczyli się go pić i dlatego odpowiednich kompetencji brak w tym narodzie... Szansa eksportowa dla nas! Poza tym w zasadzie mają już wszystkie topowe technologie świata i na miejscu wytwarzają...
  • Expanse 2019-12-23 09:58:42
    W ramach kampanii marketingowej proponuję wysłanie do Chin polskich specjalistów, doświadczonych technologów spożywczych i sprzedanie Chińczykom polskich przepisów kulinarnych np. wypieku ciast, wyrobów mięsnych i garmażeryjnych! Rozreklamowanie polskich receptur wśród chińskich gospodyń domowych i właścicieli restauracji byłoby najbardziej skutecznym wsparciem sprzedaży polskich urządzeń kuchennych i eksportu polskiego mięsa oraz innych produktów spożywczych!!! Potem czas na otwieranie polskich zakładów przemysłu spożywczego w Chinach! No co jak co, ale nie ma to jak polska kuchnia!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!