Jak pozycjonować polskie kosmetyki rynku chińskim?

Jak pozycjonować polskie kosmetyki rynku chińskim?
Polscy producenci kosmetyków powinni plasować swoje produkty jako niszowe lub luksusowe. shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Maximilian Piekut
  • Dodano: 22-05-2018 06:01

Dowiedz się jak pozycjonować produkty i poznaj nawyki konsumenckie.

Na chińskim rynku kosmetycznym znajdziemy pełną gamę produktów zachodnich koncernów, takich jak Procter & Gamble, Unilever czy L’Oreal. Na półkach sklepowych jest również coraz więcej lokalnych brandów, wśród nich Jala, Proya czy Suhu. Jak więc, na tak odległym i trudnym rynku, polskie firmy z sektora MŚP, bez milionowych budżetów, ani znajomości rynku, mogą konkurować z międzynarodowymi koncernami kosmetycznymi czy lokalnymi producentami?

W pierwszej części naszego poradnika pisaliśmy o barierach wejścia na rynek chiński. W tej części dowiesz się na co zwraca uwagę chiński konsument, ile przeznacza na kosmetyki i dlaczego nie można wygrać konkurencją cenową.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

  • Chiny

    Przelicz walutę
  • yuan (CNY)

  • 0,664 złoty (PLN)

    0,141 EUR, 0,150 USD

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak pozycjonować polskie kosmetyki rynku chińskim?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.96.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!