PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
Chiny
PRZEWODNIK BIZNESOWY

Chiny

Chiny to ogromny, trudny dla biznesu, ale zarazem lukratywny rynek dla polskich producentów. Wejście na niego wymaga dobrego przygotowania.

  • Strefa premium
Sektor kosmetyczny

Jak pozycjonować polskie kosmetyki rynku chińskim?

Maximilian Piekut
Jak pozycjonować polskie kosmetyki rynku chińskim?

Polscy producenci kosmetyków powinni plasować swoje produkty jako niszowe lub luksusowe.

shutterstock

Dowiedz się jak pozycjonować produkty i poznaj nawyki konsumenckie.

Na chińskim rynku kosmetycznym znajdziemy pełną gamę produktów zachodnich koncernów, takich jak Procter & Gamble, Unilever czy L’Oreal. Na półkach sklepowych jest również coraz więcej lokalnych brandów, wśród nich Jala, Proya czy Suhu. Jak więc, na tak odległym i trudnym rynku, polskie firmy z sektora MŚP, bez milionowych budżetów, ani znajomości rynku, mogą konkurować z międzynarodowymi koncernami kosmetycznymi czy lokalnymi producentami?

W pierwszej części naszego poradnika pisaliśmy o barierach wejścia na rynek chiński. W tej części dowiesz się na co zwraca uwagę chiński konsument, ile przeznacza na kosmetyki i dlaczego nie można wygrać konkurencją cenową.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

PARTNER SERWISU

partner serwisu

Kalkulator walutowy

  • Przelicz na:

  • Kurs z dnia:

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.