Polskie kosmetyki mogą podbić Chiny.

Polskie kosmetyki mogą podbić Chiny.
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Maximilian Piekut
  • Dodano: 10-04-2018 12:48

Poznaj bariery wejścia na rynek chiński dla produktów kosmetycznych.

Rynek kosmetyczny w Chinach w ciągu pięciu lat podwoił swoją wartość i w 2016 roku osiągnął poziom 120 miliardów złotych (sprzedaż detaliczna). Rozwój gospodarczy i związany z tym wzrost dochodów rozporządzalnych gospodarstw domowych przyczynił się do dynamicznego zwiększenia się wydatków chińskich konsumentów na kosmetyki. Pomimo że międzynarodowe koncerny kosmetyczne są obecne na rynku od co najmniej dziesięciu lat, polskie Małe i Średnie Przedsiębiorstwa (MŚP) wspierane przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR) widzą dla siebie miejsce na rynku Państwa Środka.

W dalszej części tekstu dowiesz się, jakie są wymogi kapitałowe dla wejścia na rynek, jakie różnice kulturowe trzeba wziąć pod uwagę oraz jak zabezpieczać znaki towarowe.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

  • Chiny

    Przelicz walutę
  • yuan (CNY)

  • 0,630 złoty (PLN)

    0,134 EUR, 0,140 USD

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polskie kosmetyki mogą podbić Chiny.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.143.121
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!