Chiny to ogromny, trudny dla biznesu, ale zarazem lukratywny rynek dla polskich producentów. Wejście na niego wymaga dobrego przygotowania.
Chiny są drugą na świecie pod względem wielkości gospodarką świata, której reklamować nie trzeba. Przedsiębiorczość i klasa średnia rozwijają się dynamicznie od otwarcia na świat w latach dziewięćdziesiątych. Oparta na eksporcie towarów gospodarka pomału przechodzi proces zwiększania wewnętrznej konsumpcji, aby sukces gospodarczy stał się udziałem większej liczby obywateli. Rynek chiński jest rynkiem trudnym ze względu na bariery językowe i kulturowe, szereg regulacji mających chronić rodzimych producentów i skomplikowane regulacje prawne. Jednocześnie, chińska klasa średnia szuka dobrych jakościowo produktów, które spełniają normy bezpieczeństwa. Do nich należy m.in. żywność a także kosmetyki.
Przybliżamy więc Chiny od strony możliwości wchodzenia na ten trudny, ale i lukratywny rynek, jak plasować produkty, jak wykorzystać e-commerce oraz jakie są ramy prawne funkcjonowania na chińskim rynku.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!