PARTNERZY PORTALU

Rynek kosmetyczny w Chinach - konsumenci i ich oczekiwania

Rynek kosmetyczny w Chinach - konsumenci i ich oczekiwania
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Maximilian Piekut
  • Dodano: 06-06-2018 18:00

Przedsiębiorcy często postrzegają Chiny jako rynek ponad miliarda potencjalnych klientów. Nie wiedzą jednak, że jest to rynek bardzo zróżnicowany pod względem geograficznym, kulturowym, a nawet językowym. Dowiedz się, czego oczekują chińscy konsumenci, ile wydają na kosmetyki i jakie kanały kupna wybierają.

Przedsiębiorcy często postrzegają Chiny jako rynek ponad miliarda potencjalnych klientów. Nie wiedzą jednak, że jest to rynek bardzo zróżnicowany pod względem geograficznym, kulturowym, a nawet językowym.

Pytanie o sposób dotarcia do klienta chińskiego to przede wszystkim wybór odpowiedniego modelu operacyjnego, logistycznego oraz działań marketingowych, dopasowanych do wybranej grupy docelowej. Celne określenie profilu potencjalnego klienta oraz dogłębne zrozumienie jego zachowań będzie determinowało nasze działania na rynku kosmetycznym ChRL oraz ich skuteczność.

Poznaj chińskiego konsumenta produktów kosmetycznych.

pierwszej części naszego poradnika pisaliśmy o barierach wejścia na rynek chiński. W drugiej części nakreśliliśmy, jak pozycjonować polskie kosmetyki na rynku chińskim.Tematem trzeciej części były certyfikaty, procedury oraz inne regulacje obowiązujące w Państwie Środka. 

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

  • Chiny

    Przelicz walutę
  • yuan (CNY)

  • 0,634 złoty (PLN)

    0,135 EUR, 0,142 USD

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rynek kosmetyczny w Chinach - konsumenci i ich oczekiwania

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!