PARTNERZY PORTALU

Współpraca z KOLami. Część 6 przewodnika po e-commerce

KOL jest ekspertem, który dba o "twarz". Nie będzie polecał produktów niesprawdzonych Fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Maximilian Piekut
  • Dodano: 27-03-2019 17:00

W poprzednim tekście przybliżyliśmy temat KOLów (Key Opinion Leaders), opisując, kim są te osoby i jakimi cechami powinny się one charakteryzować. Wiedząc, że KOLe odgrywają kluczową rolę w marketingu w Chinach, w szczególności w handlu elektronicznym, trzeba dodatkowo omówić rolę KOLów w chińskim Internecie, a także sposób powiązania kampanii przy użyciu KOLów ze sprzedażą.


  • Gdy myślimy o mediach społecznościowych na Zachodzie, głównym ich elementem jest interakcja pomiędzy użytkownikami (znajomymi). Obecność podmiotów komercyjnych w mediach społecznościowych jest już nieodłącznym elementem wirtualnej rzeczywistości.
  • Pomimo powolnego wprowadzania elementów sprzedażowych do mediów społecznościowych firmy głównie wykorzystują kanały społeczne do budowania świadomości swojej marki wśród konsumentów.
  • Działania sprzedażowe są w dalszym ciągu opcjonalne.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

  • Chiny

    Przelicz walutę
  • yuan (CNY)

  • 0,551 złoty (PLN)

    0,128 EUR, 0,142 USD

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Współpraca z KOLami. Część 6 przewodnika po e-commerce

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.210.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!