PARTNERZY PORTALU

Amica zainwestuje ćwierć miliarda złotych w automatyzację i digitalizację produkcji

Amica zainwestuje w zwiększenie produkcji o 30 proc. Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Piotr Myszor
    Piotr Myszor
  • Dodano: 07-02-2020 14:10

Wymagania rynku bardzo szybko się zmieniają. Skraca się cykl życia produktów, wzrasta ich różnorodność. Jednocześnie dostępne są technologie, dzięki którym możemy budować bardziej pozytywne doświadczenia użytkowników, lepiej wykorzystywać potencjał pracowników i bardziej efektywnie realizować procesy operacyjne. Dlatego stawiamy na automatyzację i digitalizacje wszystkich obszarów biznesu - mówi Robert Stobiński, członek zarządu Grupy Amica ds. transformacji cyfrowej.

  • Rozbudowa zakładu ma zwiększyć produkcję o jedną trzecią.
  • Dawniej firma miała kilka modeli produkowanych po kilkaset sztuk, za kilka lat może być odwrotnie - setki modeli po kilka sztuk.
  • Zautomatyzowanie np. działu finansów pozwoli przesunąć pracowników do sporządzania analiz i modeli predykcyjnych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

EEC Trends: poznaj megatrendy decydujące o przyszłości gospodarki, szansach rozwojowych i jakości życia. Osiem zróżnicowanych tematycznie i formalnie sesji, od dynamicznych debat poprzez indywidualne rozmowy na scenie po prezentacje dobrych praktyk i case studies. Już 25 lutego w Warszawie. Zarejestruj się!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (6)

Do artykułu: Amica zainwestuje ćwierć miliarda złotych w automatyzację i digitalizację produkcji

  • AS 2020-02-15 15:22:37
    Czesci zamienne np. programatory do pralek Amica, ktore psuja sie, bo tyrystory w obwodach sterowania np. silnikiem sa za slabe i instalowane bez optosprzegow, sa drogie jak pol nowej pralki. Skracaie serii jeszcze te kretynska sytuacje zwiekszy. Jak to ich metoda na biznes, to pora sprzedawac akcje.
  • Kasza Manna 2020-02-10 09:53:16
    A ja miałam aristona z 2000r. przez 17 lat, wymieniłam bo potrzebowałam większej pralki. Za to odkurzacze musze zmieniać po 2- 3 latach. Rodzice mają odkurzacz zelmera z lat 80, ciągle w użyciu - mimo, ze głośny jak smok to nadal pracuje.
  • Zi 2020-02-08 18:07:08
    A za chwilę UE wymusi utrzymanie stanu części zamiennych przez 8 lat od wyprodukowania sprzętu i możliwość jego serwisu po sensownej cenie. Power Point i życie, to są byty rozłączne...
    • Zeghar 2020-02-08 20:50:45
      Stosowanie tych samych elementów w wielu modelach i zwrócenie się w kierunku możliwości druku w 3D potrzebnych części. To jest rozwiązanie.
  • lump12 2020-02-07 16:14:49
    producenci i projektanci wraz z księgowymi skracaja sztucznie czas życia sprzętu. opłaci im się to bo klient i tak wróci. nie trzeba robić sprzetu na 15 lat. mam jeszcze lodowke amica zrobioną w polsce i zakupioną w 2007 roku. działa do dziś. i wiem że jakbym kupił obecnie lodówkę amica to ona tyle nie popracuje. rodzice mieli pralke boscha. wytrzymała 8 lat. tylko że oni prali raz na dwa tygodnie. strach pomyśleć jakby prali 3 razy w tygodniu.
  • paws 2020-02-07 14:54:00
    "Skraca się cykl życia produktów" - najlepsze zdanie w całym tekscie. Lodówkę Elektroluxa musialem wymienic po 4 latach, mimo, że 2x byla na gwarancji. To mówi samo za siebie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 85.221.142.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!