PARTNERZY PORTALU

Apple kładzie większy nacisk na reklamę

Apple kładzie większy nacisk na reklamę
Apple rozwinął działalność reklamową, wyświetlając reklamy w aplikacjach App Store, News i Stocks Fot. Unsplash
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Wolf
    Tomasz Wolf
  • Dodano: 13-05-2022 14:48

Może pomóc to firmie w rozwoju segmentu usług, ponieważ stoi ona w obliczu trudnego okresu dla swojej działalności związanej z produkcją urządzeń mobilnych.

Apple po przejęciu Quattro w 2010 roku uruchomił sieć iAd, jednak w 2016 roku z powodu braku spektakularnego sukcesu ją zamknął. Mimo to producent z Kaliforni rozwinął swoją działalność reklamową, wyświetlając reklamy w aplikacjach App Store, News i Stocks – podaje qz.com.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Apple kładzie większy nacisk na reklamę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.240.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!