PARTNERZY PORTALU

#Azjatech: Walka platform streamingowych o japońskiego odbiorcę

#Azjatech: Walka platform streamingowych o japońskiego odbiorcę
Netflix, wchodząc na japoński rynek, zderzył się z dużą konkurencją cyfrowych usług oferowanych przez rodzimych gigantów telewizyjnych i rozrywkowych Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Instytut Boyma
  • Dodano: 23-07-2020 00:01

Gdy w 2015 roku Netflix zainicjował ekspansję na japoński rynek, amerykański gigant streamingowy został porównany do „czarnych statków” Matthew Perry’ego. Ta dziewiętnastowieczna amerykańska ekspedycja zmusiła Japonię do otwarcia granic, wywołując w niej kulturową i modernizacyjną rewolucję.

  • 3 mln subskrybentów w 126 mln kraju po 5 latach działalności – kulturowy efekt wejścia Netflixa jest nieporównywalnie mniejszy od dziewiętnastowiecznej ekspedycji.
  • Czas pandemii, zwiększając popyt na cyfrową rozrywkę, stał się okazją do poszerzenia bazy użytkowników, o którego w Japonii zacięcie walczy nie tylko kalifornijska korporacja, ale cały szereg multimedialnych graczy, głównie tych mocno osadzonych na wyspiarskim rynku.
  • Co najbardziej przeszkadza zagranicznym przedsiębiorstwom streamingowym, tj. sprzedającym abonament na oglądanie filmów i seriali w internecie?
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: #Azjatech: Walka platform streamingowych o japońskiego odbiorcę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!