PARTNERZY PORTALU

Badanie: Polaków irytują wolno ładujące się strony sklepów internetowych

Badanie: Polaków irytują wolno ładujące się strony sklepów internetowych
Zdaniem związanej z największą polską agencją UX ekspertki Moniki Banach użytkownicy sieci odwiedzają sklepy internetowe przede wszystkim po to, aby zapoznać się z ofertą. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 26-12-2020 08:35

Polaków irytują wolno ładujące się strony sklepów internetowych - wynika z badania Retail Systems Research (RSR). Ponad połowa internautów irytuje się, gdy strona sklepu ładuje się zbyt długo, a dziewięć na dziesięć takich przypadków kończy się opuszczeniem witryny.

Z badania przeprowadzonego przez RSR wynika, że odpowiednia infrastruktura do obsługi sklepu internetowego jest dziś tak samo ważna, jak atrakcyjna dla klienta oferta. 52 proc. respondentów stwierdziło, że irytuje ich, jeśli witryna ładuje się za wolno podczas zakupów.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Badanie: Polaków irytują wolno ładujące się strony sklepów internetowych

  • Zeghar 2020-12-26 13:14:23
    Przeładowanie reklamami, skryptami śledzącymi czy modułami związanymi z niechlujnym wykorzystaniem frameworków do tworzenia stron. Gotowe rozwiązania bez jakiejkolwiek optymalizacji. Nic dziwnego, że nad Wisłą bardzo popularne są programy czy dodatki blokujące reklamy i ograniczające działania niepotrzebnych elementów stron.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!