PARTNERZY PORTALU

BMW na Twitterze: sprzedaliśmy 500 tys. zelektryfikowanych samochodów

Niemiecki koncern motoryzacyjny poinformował w czwartek na Twitterze, że sprzedał 500 tys. zelektryfikowanych samochodów. Komunikat poprzedziła wielogodzinna akcja marketingowa polegająca na powolnym odliczaniu do tej liczby.

O godzinie 9 rano BMW ujawniły szczegóły akcji. Podano, że firma osiągnęła cel zakładający sprzedaż 500 tys. zelektryfikowanych samochodów. Wcześniej zapowiadała, że osiągnie go do końca 2019 roku. Obecny cel zakłada 700 tys. egzemplarzy do 2025 roku.

Tymczasem działania marketingowe bawarskiego koncernu nie przełożyły się na kurs akcji firmy. Przed godziną 12 za udział trzeba było zapłacić 74,38 euro co stanowi spadek o 0,89 proc.

BMW chce sprzedawać swoje najpopularniejsze modele jako hybrydy plug-in. Natomiast do 2023 roku bawarska marka ma mieć w ofercie 13 elektrycznych samochodów na baterie.

Model i3 zadebiutował w 2013 roku. Był to pierwszy w pełni elektryczny samochód marki.

×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: BMW na Twitterze: sprzedaliśmy 500 tys. zelektryfikowanych samochodów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!