Brand24 kontynuuje wzrosty

Brand24 kontynuuje wzrosty
Brand24 zamienia straty w zyski Fot. mat. prasowe

Przychody netto Brand24 ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniósł w pierwszym półroczu 2021 roku 7,4 mln zł w porównaniu do 6,6 mln zł rok temu.

  • Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie.
  • Firma odnotowała 12,2 proc. wzrost przychodów sprzedażowych. 
  • Cieszymy się z obecności Brand24 na głównym parkiecie. Czeka nas jednak jeszcze sporo pracy, aby wejść do ekstraklasy światowych biznesów SaaS - mówi Michał Sadowski, prezes Brand24. 
Zysk z działalności spółki, która niedawno debiutowała na GPW, wyniósł 418 tys. zł w porównaniu do straty w pierwszym półroczu 2020 roku wynoszącej 407 tys. zł. Zysk brutto wyniósł 241 tys. w porównaniu do straty w wysokości 672 tys. przed rokiem. Brand24 odnotował również zysk netto na poziomie 157 tys. zł, podczas gdy od stycznia do czerwca 2020 roku spółka wykazała ponad półmilionową stratę. EBITDA skoczyła w tym okresie z 670 tys. zł do ponad 1,5 mln zł.

Zobacz też: Chcieli oddać firmę za darmo, byle ktoś płacił im pensje. Dziś pędzą do przodu

– W pierwszych dwóch kwartałach 2021 działo się naprawdę dużo. Uruchomiliśmy nową usługę Custom Reports, mobilną wersję panelu Brand24, nowe metryki pomagające w ocenie efektów działań marketingowych i PR. Do tego systematycznie pracujemy nad ulepszaniem konwersji z kont testowych na płatnych klientów. Udało się znacząco podnieść konwersję, co cieszy szczególnie przy znacznie niższych niż jeszcze przed rokiem kosztach akwizycji. Wzrost ARPU i MRR to przede wszystkim  efekt rosnącej sprzedaży zagranicznej, ale również pierwszych z wielu planowanych zmian w naszych cenach (zwyżkach cen) – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.

- Cieszymy się z obecności Brand24 na głównym parkiecie. Czeka nas jednak jeszcze sporo pracy, aby wejść do ekstraklasy światowych biznesów SaaS. Szczęśliwie, motywacji nie brakuje zarówno nam, jak i załodze. Mamy pomysł, jak powiększać dynamicznie portfolio klientów Brand24 przy jednoczesnym wprowadzaniu do sprzedaży nowych produktów premium – mówi Michał Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie.

 

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Brand24 kontynuuje wzrosty

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.3.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
PARTNERZY SERWISU
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!