Ceramika Paradyż rozpoczęła drugi etap wdrożenia systemu CRM

Ceramika Paradyż rozpoczęła drugi etap wdrożenia systemu CRM
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (JM)
  • Dodano: 13-05-2011 08:42

W firmie Ceramika Paradyż rozpoczęła się druga faza wdrożenia korporacyjnego systemu CRM, którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. Projekt prowadzi firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

Wdrożenie rozpoczęło się od etapu analizy i przygotowania projektu technicznego. Obecnie zakończyła się pierwsza faza implementacji. Po zakończeniu dwóch kolejnych etapów, uruchomienie produkcyjne systemu planowane jest na sierpień 2011 roku. Rozwiązanie jest przygotowywane dla 100 użytkowników.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ceramika Paradyż rozpoczęła drugi etap wdrożenia systemu CRM

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.119.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!