PARTNERZY PORTALU

Chiny dopiero na 55. miejscu w indeksie e-commerce

Chiny dopiero na 55. miejscu w indeksie e-commerce
Na słabym wyniku Chin zaważyły nierówności w dostępie do Internetu fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Instytut Boyma
  • Dodano: 09-03-2021 10:33

Dzięki firmom takim jak Alibaba i licznym innowacjom Chiny wydają się potęgą w dziedzinie e-handlu. Tamtejsze przedsiębiorstwa z branży mogą pochwalić się dużą zdolnością dostosowania się do potrzeb rynku, wysokim zaangażowaniem klientów i osiągnięciami w dziedzinie personalizacji reklam. Jednak w najnowszym rankingu Konferencji Narodów Zjednoczonych ds. Handlu i Rozwoju (UNCTAD) poświęconym relacjom biznes-klient (B2C) w e-handlu Chiny znalazły się dopiero na 55. miejscu.

Spośród państw azjatyckich najwyżej notowany jest Singapur, który znalazł się na 4. miejscu. Następny Hongkong otrzymał 10. lokatę, a inne azjatyckie potęgi gospodarcze, czyli Korea Południowa i Japonia, znalazły się odpowiednio na miejscach 18. i 20. Pierwszą trójkę tworzą państwa europejskie: Szwajcaria, Holandia i Dania. Dla porównania, Polska znalazła się na miejscu 28., i w porównaniu do roku 2019 awansowała aż o cztery pozycje.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Chiny dopiero na 55. miejscu w indeksie e-commerce

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.252.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!