Comarch wdraża platformę usługową w Telefonii Dialog

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (mat. pras.)
  • Dodano: 14-07-2010 09:09

Comarch podpisał kompleksową umowę z Telefonią DIALOG, jednym z największych niezależnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, na dostawę, instalację i wdrożenie platformy usługowej opartej na Soft Switch klasy 5.

Dzięki nowej platformie Telefonia DIALOG będzie mogła świadczyć usługi głosowe także w technologii VoIP, oraz uruchomić szereg nowych, niedostępnych dotąd serwisów, takich jak hosted PBX, SIP Trunking, VAS, połączenia audio/video, czy połączenia wielostronne, również w modelu pracy grupowej. Platforma będąca przedmiotem kontraktu gwarantuje korzystanie z usług z dowolnych lokalizacji i urządzeń dostępowych w oparciu o szeroką gamę technologii dostępowych (VoDSL, ETTx, PON, WiMAX, WiFi, itp.).

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Comarch wdraża platformę usługową w Telefonii Dialog

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.78.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!