Content marketing ma rosnąć o 16 proc. rocznie. Pandemia wręcz pomogła

Content marketing ma rosnąć o 16 proc. rocznie. Pandemia wręcz pomogła
60 proc. konsumentów swoją decyzję podejmuje na podstawie treści stworzonej przez firmę oferującą produkt Fot. Pixabay
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Wolf
    Tomasz Wolf
  • Dodano: 26-07-2021 17:48

Na całym świecie rośnie znaczenie branży content marketingowej. Prognozowane globalne wzrosty są na poziomie 16 proc. - wynika z raportu firmy badawczej TechNavio. Również w Polsce obserwujemy hossę i znaczne zyski nawet trzykrotnie wyższe w porównaniu z 2019 rokiem. Pomogła pandemia i rozwój rynku e-commerce, który potrzebuje dobrych jakościowo treści.

  • W ciągu najbliższych pięciu lat branża content marketingowa ma urosnąć aż o ok. 420 mld dol., a to oznacza coroczny wzrost o 16 proc.
  • 60 proc. konsumentów swoją decyzję podejmuje na podstawie treści stworzonej przez firmę oferującą produkt, 57 proc. marketingowców zauważyło przyrost klientów, gdy regularnie prowadzi blogi.
  • Marki będą nadal rozwijać webinaria, podcasty czy transmisje na żywo, które dają konsumentowi poczucie pełnej informacji w przystępnej formie.
Raport TechNavio, firmy zajmującej się badaniem rynku i trendów, które mogą kształtować globalne procesy, jest dla branży content marketingowej bardzo obiecujący.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Content marketing ma rosnąć o 16 proc. rocznie. Pandemia wręcz pomogła

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.55.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
PARTNERZY SERWISU
  • partner serwisu
  • partner serwisu
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!