PARTNERZY PORTALU

Czy twoi pracownicy są mobilni? Mobilność cyfrowa zmienia branżę użyteczności publicznej

Czy twoi pracownicy są mobilni? Mobilność cyfrowa zmienia branżę użyteczności publicznej
Getac European Service Centre
  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Getac European Service Centre
  • Dodano: 12-10-2020 17:31

Branża użyteczności publicznej może pochwalić się dużym stopniem zaawansowania w zakresie digitalizacji – wiele firm korzysta z zasobów o dużej wartości rozmieszczonych na rozległych obszarach geograficznych. Problemem może być jednak presja na utrzymanie i zwiększenie wydajności operacyjnej. Wyzwanie dla zarządów może stanowić ciągła potrzeba redukcji kosztów, utrzymania efektywności pracowników terenowych, oszczędności czasu oraz zwiększania satysfakcji klienta.

Zrozumienie wyzwań

Luka w wiedzy między doświadczonymi a niedoświadczonymi pracownikami

Gdy doświadczeni pracownicy odchodzą z pracy lub przechodzą na emeryturę, ich bogata wiedza odchodzi wraz z nimi. Utrudnia to pracę pozostałym, co jest dodatkowo potęgowane brakiem kandydatów do pracy w branży. 

W branży użyteczności publicznej potrzebni są wykwalifikowani pracownicy, posiadający dużą wiedzę i doświadczenie, które umożliwiają szybkie i dokładne wykonywanie prac naprawczych. Nowym pracownikom rozpoczynającym pracę w firmie brakuje doświadczenia, do zdobycia którego konieczny jest czas. Lukę w wiedzy muszą zapełnić doświadczeni pracownicy, co z kolei może być trudne do wykonania. Jednym z rozwiązań jest przydzielanie nowych pracowników do pracy u boku doświadczonych kolegów, co umożliwia dzielenie się wiedzą, ale wynikający z tego wzrost kosztów operacyjnych i spadek wydajności operacyjnej często sprawia, że jest to rozwiązanie nieopłacalne.

Rosnące zapotrzebowanie na urządzenia do pracy w terenie

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na mobilność pracowników rośnie również zapotrzebowanie na wydajne urządzenia do wykonywania zadań takich jak zdalny dostęp do dużych plików mapowania i schematów rurociągów, a także skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie.

Problemy

• Skomplikowane operacje i procesy biznesowe
• Niższa efektywność, która może skutkować negatywnymi opiniami klientów
• Wyzwania związane z zarządzaniem zasobami w terenie
• Presja, aby naprawa została zrealizowana przy pierwszej próbie oraz potencjalne skutki, jeśli tak się nie stanie
• Trudności w przekazywaniu informacji w czasie rzeczywistym inżynierom pracującym w terenie

Rozumiemy, dlaczego transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie

Organizacje, które zapewniają swoim pracownikom mobilnym bezpieczne, wydajne i intuicyjne narzędzia, będą w stanie zapewnić doskonałą obsługę klienta, lepiej zarządzać kosztami i rozwijać się na wymagającym rynku.

 Większa niezawodność zasobów

• Dostawcy mediów muszą jednocześnie zarządzać wieloma zasobami, od lokalizacji pojazdów po wymagania sprzętowe.
• Skuteczne zarządzanie zasobami zmniejsza koszty, zwiększa produktywność i zapewnia rozliczalność.
• Rozwiązywanie problemów przy pierwszej próbie: Szybkie dostarczanie zasobów i informacji elektronicznych pracownikom terenowym usprawnia ich pracę.
• Szybsza reakcja na przestoje:  Szybkie przydzielanie załóg do sytuacji kryzysowych w czasie rzeczywistym i przesyłanie powiadomień push na urządzenia mobilne poprawia czas reakcji na awarie.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czy twoi pracownicy są mobilni? Mobilność cyfrowa zmienia branżę użyteczności publicznej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!