PARTNERZY PORTALU

Debiut giełdowy podstawowym założeniem strategii Telefonii Dialog

Telefonia Dialog, która prowadzi prace nad strategią na kolejne lata, liczy, że rada nadzorcza i walne zgromadzenie zatwierdzą ją we wrześniu. Nieodzownym elementem strategii będzie przeprowadzenie oferty publicznej - poinformował PAP prezes Piotr Mazurkiewicz.

"Planujemy skończyć prace nad strategią jeszcze w sierpniu, a wrzesień poświęcić na formalności związane z zatwierdzeniem jej przez rdę ndzorczą i Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy" - powiedział PAP Mazurkiewicz.

"Jednym z podstawowych założeń tej strategii będzie debiut giełdowy. To kierunek, który absolutnie nie podlega dyskusji" - dodał.

"Oczywiście nie można wykluczyć oferty pre-IPO, choć osobiście stawiam na zdobycie kapitału drogą oferty publicznej. W każdym jednak przypadku - czy to pre-IPO, czy IPO, musimy działać w sposób transparentny, przewidywalny, rozwojowy. Debiut i obecność na GPW taką przejrzystość w sposób oczywisty gwarantują" - powiedział Mazurkiewicz.

W czerwcu prezes mówił, że Dialog zgodnie ze strategią poprzedniego zarządu nadal chce rozwijać się zarówno organicznie, jak i poprzez akwizycje, a w zakresie zainteresowań znajdują się takie sektory jak IT, usługi telewizyjne, kontent oraz e-commerce.

W 2007 roku przychody ze sprzedaży Dialogu (liczone według PSR) wyniosły 496 mln zł, EBITDA 116 mln zł, a zysk netto 59 mln zł.

W pierwszym kwartale 2008 roku przychody ze sprzedaży (liczone według MSR) wyniosły 139 mln zł, EBITDA 37 mln zł, a zysk netto 5 mln zł.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Debiut giełdowy podstawowym założeniem strategii Telefonii Dialog

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!