PARTNERZY PORTALU

Drago Entertainment zmienia strategię i szykuje się na giełdę

Drago Entertainment zmienia strategię i szykuje się na giełdę
Joanna Tynor, prezes Drago Entertainment. Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Paweł Szygulski
    Paweł Szygulski
  • Dodano: 09-11-2021 16:20

Producent i deweloper gier wideo - Drago Entertainment zaprezentował aktualizację strategii na lata 2021-2023. Zakłada ona koncentrację na rozwoju już tworzonych projektów, zapowiedź powstania nowych tytułów oraz rozpoczęcie procedury przeniesienia notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • W 2022 roku firma planuje premiery kilku gier: "Food Truck Simulator", "Airport Contraband" oraz "Winter Survival Simulator". Ostatni tytuł zadebiutuje na rynku jeszcze w I kwartale.
  • W IV kwartale 2021 roku studio zamierza opublikować road mapę do swojego bestsellerowego tytułu - „Gas Station Simulator”.
  • Kapitalizacja spółki przekracza obecnie 90 mln zł.
Zarząd Drago Entertainment w ostatnim czasie podsumował dotychczasową sprzedaż swojego flagowego tytułu „Gas Station Simulator”, stopień zaawansowania prac nad projektami będącymi aktualnie w produkcji oraz dokonał przeglądu pozostałych zapowiedzianych tytułów na platformie Steam. W wyniku tego przeglądu powstała aktualizacja strategii na lata 2021 - 2023.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Drago Entertainment zmienia strategię i szykuje się na giełdę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.56.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!