PARTNERZY PORTALU

Energa da zarobić firmom teleinformatycznym

Energa da zarobić firmom teleinformatycznym
Nowe logo Grupy Energa symbolizujące ruch Ziemi.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (Adam Brzozowski)
  • Dodano: 14-10-2008 15:29

Grupa energetyczna zapowiada znaczące inwestycje, nie tylko w zwiększenie mocy produkcyjnych, ale też w poprawę obsługi klienta. Zamierza wdrożyć system bilingowy, CRM i uruchomić contact center.

W ramach nowej strategii na lata 2009-15 Grupa Energa chce osiągnąć przewagę konkurencyjną usprawniając sprzedaż i obsługę klientów.

W planach grupy jest stworzenie dla odbiorców preferowanych przez nich warunków dokonywania transakcji, składania zapytań i rozpatrywania reklamacji. Wdrożeniem tych zadań zajmuje się specjalnie powołana spółka Energa Obsługa i Sprzedaż. Do jej zadań będzie należała m.in. budowa spektrum kanałów kontaktu z klientami, w tym kanałów zdalnych: eBOK, IVR (interaktywna obsługa osoby dzwoniącej), contact center, www.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Energa da zarobić firmom teleinformatycznym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!