Era zniknie za 100 mln zł

Era zniknie za 100 mln zł
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 17-03-2011 05:37

Czerwiec, lipiec lub sierpień - to prawdopodobny termin wielkiej akcji marketingowej, jaką będzie rebranding sieci komórkowej Era na T-Mobile. Praca nad przygotowaniem kampanii reklamowej i przebudową salonów wre - ustalił "Dziennik Gazeta Prawna".

W wywiadzie dla tej gazety, ściągnięty do Warszawy Czech Miroslav Rakowski z firmy Deutsche Telekom, właściciela Ery, przyznał, że nie zapadły jeszcze ostateczne decyzje zarówno co do terminu rebrandingu, jak i jego kosztów. Szacuje się, iż może się on wahać między 60 a 100 mln zł.

Czeski prezes PTC ma z nową marką wprowadzić na polski rynek nowe usługi z telewizją na czele, a może i internetem stacjonarnym. Więcej szczegółów w czwartkowej publikacji "Dziennika Gazety Prawnej".

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Era zniknie za 100 mln zł

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.127.73
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!