Facebook udostępni brytyjskim użytkownikom od stycznia 2021 r. zakładkę Facebook News, w której wyświetlane będą wybrane artykuły prasowe. Koncern zapowiedział, że będzie płacił wydawcom za treści, które wcześniej nie ukazały się w serwisie.
Nowa zakładka "News" pojawi się w interfejsie użytkowników w Wielkiej Brytanii od stycznia 2021 r. Funkcja dostępna będzie jedynie w aplikacji mobilnej i nie będzie ona widoczna dla użytkowników korzystających z platformy z poziomu wyszukiwarki. W zakładce wyświetlane będą wybrane materiały prasowe. Facebook podpisał już w tym celu umowę z kilkuset brytyjskimi mediami informacyjnymi, w tym z takimi wydawcami jak grupa JPI Media, która jest właścicielem 200 gazet lokalnych w Wielkiej Brytanii, Guardian Media, Hearst (właściciel magazynów Cosmopolitan, Elle, Esquire) czy Midland News Association. Firma dodała, że spodziewa się, że po uruchomieniu nowej usługi do projektu dołączą także dodatkowe tytuły.