PARTNERZY PORTALU

Firmy nie chcą nowego Windowsa

Firmy nie chcą nowego Windowsa

Według badania firmy ScriptLogic ok. 60 proc. firm nie planuje szybkiej przesiadki na Windowsa 7.

Microsoft już raz doświadczył podobnego problemu - gdy na początku 2007 r. zastępował wysłużonego Windowsa XP nową Vistą, klienci stanęli okoniem - przypomina "Gazeta Wyborcza". Komputery na rynku były zbyt słabe na potrzeby nowego systemu, z wersjami na Vistę nie spieszyli się producenci oprogramowania (np. antywirusów). A klienci mieli kłopoty ze sterownikami do urządzeń podłączanych do komputera - okazywało się np., że na komputerze z Vistą nie działa drukarka. W rezultacie nawet tak bliscy partnerzy Microsoftu jak Intel zostawali przy Windowsie XP (w Polsce wg danych firmy Gemius ma go wciąż ok. 80 proc. przedsiębiorstw).

- Kiedy Microsoft wypuścił Vistę, reszta branży nie była na to gotowa - oceniał w "Gazecie Wyborczej" Jarosław Smulski, analityk firmy badawczej IDC. Tygodnik "Time" uznał debiut Visty za największy technologiczny niewypał w ostatniej dekadzie.

"Siódemka" zadebiutuje już w październiku. Ale firmy wcale nie przebierają nogami, by zapoznać się z nowym systemem Microsoftu. Jak wynika z opublikowanego badania firmy doradczej ScriptLogic pomagającej w zarządzaniu sieciami w spółkach, 59 proc. na razie wcale się nie przymierza do instalacji Windowsa 7. Nieco ponad jedna trzecia deklaruje, że przeskoczy na nowy system do końca 2010 r. W tym roku chce to zrobić tylko 5,4 proc. firm - pisze "Gazeta Wyborcza".
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Firmy nie chcą nowego Windowsa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!