PARTNERZY PORTALU

Firmy wycofują reklamy z Facebooka z powodu mowy nienawiści

Firmy wycofują reklamy z Facebooka z powodu mowy nienawiści
Facebook zapowiedział, że ściśle współpracuje z organizacjami obywatelskimi i że jest także w kontakcie z reklamodawcami. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/TE
  • Dodano: 26-06-2020 11:25

W ramach bojkotu szereg amerykańskich firm, w tym Verizon, Patagonia i The North Face, tymczasowo wycofało reklamy z Facebooka. Koncerny zarzucają serwisowi, że nie radzi sobie z usuwaniem ze swoich stron dezinformacji i mowy nienawiści.

Amerykańskie firmy coraz liczniej dołączają do kampanii społecznej Stop Hate for Profit zapoczątkowanej w USA przez organizacje obywatelskie po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda. Grupy protestują m.in. przeciwko niedbałemu, ich zdaniem, podejściu dużych mediów społecznościowych do usuwania z sieci mowy nienawiści, przemocy i dezinformacji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Firmy wycofują reklamy z Facebooka z powodu mowy nienawiści

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.21.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!