PARTNERZY PORTALU

Google bierze się za szkolenie polskich firm jutra

Google bierze się za szkolenie polskich firm jutra
Google chce zwiększyć kompetencje cyfrowe polskiego sektora MŚP Fot. Grand Warszawski / Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Paweł Szygulski
    Paweł Szygulski
  • Dodano: 04-11-2020 12:33

We współpracy z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej Google Polska uruchamia darmowy cykl szkoleń pod nazwą Firmy Jutra. Program ma stanowić odpowiedź na kryzys wynikający z pandemii i fakt, że wiele firm zostało zmuszonych do znacznego zwiększenia aktywności w internecie.

Adresowana do przedsiębiorców Firma Jutra oferuje m.in. kursy online, e-pakiety szkoleniowe dostęp do zespołu 16 doradców. W programie przewidziano 26 tys. godzin indywidualnych konsultacji dla firm. Google szacuje, że przeszkolonych może zostać nawet 15 tys. mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w tematyce przenoszenia biznesu do sieci, cyfrowych kanałów sprzedaży, dotarcia do klientów, wykorzystania rozwiązań chmurowych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Google bierze się za szkolenie polskich firm jutra

  • Analiza i dopowiedzenie tego co bywa ukrywane 2020-11-05 22:26:04
    "Adresowana do przedsiębiorców Firma Jutra oferuje m.in. kursy online, e-pakiety szkoleniowe dostęp do zespołu 16 doradców. W programie przewidziano 26 tys. godzin indywidualnych konsultacji dla firm." - lobbowanie, propaganda, manipulacja i promowanie czegoś czego w normalnych warunkach( nie pandemicznych, pandemia nawiasem mówiąc była idealnie skrojona na potrzeby lobbingów cyfrowych, bezprzewodowych, bezgotówkowych i telekomunikacyjnych) by w ogóle prawie nie było. Dziwne, że na pandemii zyskały tylko te sektory, które już miały bardzo dużo i na biedę nie narzekały a nędzarzami i na skraju upadku jest wszystko co tradycyjne(nie cyfrowe). Komuś bardzo zależało na tej pandemii by popchnąć świat w kierunku cyfrowego komunizmu i korporacjonizmu, gdzie rządzą tylko chciwe i pazerne na zyski korporacje, koncerny, duże firmy zaś wszystko co małe i średnie jest dożynane a z drugiej strony panuje powszechna kontrola, inwigilacja i poczucie zniewolenia. "Google szacuje, że przeszkolonych może zostać nawet 15 tys. mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w tematyce przenoszenia biznesu do sieci, cyfrowych kanałów sprzedaży, dotarcia do klientów, wykorzystania rozwiązań chmurowych." - A takie pytanie, czy klienci-obywatele a więc w demokracji suweren był pytany o to? były jakieś konsultacje, ankiety, sondy i tak dalej? Guzik było, nic nie było - nachalne wciskanie tego mówiąc kolokwialnie gówienka wmawiając, że to budyń czekoladowy. "Chodzi o bardzo praktyczną wiedzę, która przyda się tym firmom, by dostosować się do nowego otoczenia" -jakiego nowego otoczenia?, nic się nie zmieniło poza tym, że ludzie noszą maseczki, jest trochę więcej dystansu i wszędzie niemal widnieją urządzenia do dezynfekcji. "zwiększać przychody i poradzić sobie także w tym trudnym okresie" - przychodów wcale od tego nie zwiększą, jeśli ludzie-klienci nie będą z tych fanaberii i udziwnień korzystać, a bardzo dużo z nich nie będzie w taki dziwaczny sposób funkcjonować. "jak również, miejmy nadzieję, po pandemii długoterminowo rozwijać swój biznes" - nic z tego, po pandemii wszystko powróci na stare, dobre tory, ludzie zawsze wybiorą to co jest dla nich wygodniejsze, nie lubią dziwnych i zbędnych udziwnień - tradycja, rozsądek, racjonalizm i siła prostoty zawsze zwyciężą nad ułudą, oderwaniem od rzeczywistości i fikcją jak w filmach science-fiction - życie nie może coraz bardziej przypominać filmu, bo ludzie nie są aktorami by w takim czymś grać. "Przywołuje przy tym dane z raportu firmy doradczej McKinsey „Digital Challangers in the next normal”, zgodnie z którymi w pierwszych miesiącach pandemicznych obostrzeń gospodarka cyfrowa w Polsce rosła 2,5-krotnie szybciej niż w poprzednich latach." - Gdyby nie spreparowana pod to pandemia, guzik z jakichkolwiek rewolucji i fanaberii, udziwnień cyfrowych by było. "Widzimy ponad 3,5 mln ludzi nowych użytkowników usług cyfrowych." - chyba we własnych wyobraźniach. "To jest bardzo wyraźny trend, że narzędzia internetowe, rozwiązania internetowe są bardzo mocno wykorzystywane przez konsumentów i przez firmy do tego, żeby dalej funkcjonować" - Wystarczy odwołać pandemię i cały ten cyrk z tym związany a ludzie momentalnie doceniliby realny świat - to oznaczałoby, że na smartfony, wi-fi, social media, biometrie, bezgotówkowość, sieć 5G, internet rzeczy - na wszystkie te draństwa i szubrawstwa padłby blady strach, lobbingi cyfrowe, telekomunikacyjne, bezprzewodowe, bezgotówkowe mogłyby rychło liczyć straty. Zacytowanego we fragmencie trendu na narzędzia internetowe nie byłoby wcale, pandemia sztucznie wykreowała zapotrzebowanie, bo ku temu była spreparowana. "W pierwszym etapie będą przechodzić konsultacje online. W ich wyniku zostanie przygotowany pakiet wiedzy i szkoleń, który będzie składał się z ponad 50 godzin kursów i szkoleń przygotowanych przez Google’a oraz dodatkowych kursów i szkoleń realizowanych przez PFR i Operatora Chmury Krajowej." - Budowanie propagandy, lobbowanie za określonymi rozwiązaniami, manipulowanie i indoktrynowanie w kierunku tzw. zrównoważonego rozwoju( wzmożona cyfryzacja jest przecież elementem takowego rozwoju, przez którego przemawia komunistyczna mantra). "Przez cały ten czas a także przez 3 miesiące po ukończeniu szkoleń, firmy będą mogły korzystać ze wsparcia doradców." - nie doradców a lobbystów, nazywajmy rzeczy po imieniu. "Dla firm, które przejdą te szkolenia oferujemy też dalsze wsparcie." - dalszy lobbing, byleby tylko krzewić gospodarkę oparto o dane nic poza tym. "Chcemy przeznaczyć określone środki finansowe na uruchomienie pilotażowych wdrożeń" - pilotażowe wdrożenia, które się nie przyjmą, bo nie pytano obywateli-klientów ani o zdanie ani o zgodę na tego typu procedery albo demokracja i możliwość wypowiedzenia się albo potwierdzenie faktu, że następuje korporacjonizm i zdanie zwykłych ludzi ma się tam, gdzie światło nie dochodzi. "i wsparcie przez naszych konsultantów wybranych firm w procesach wdrażania nowych technologii i uruchomienia nowych produktów" - raczej chcieli powiedzieć wsparcie przez naszych lobbystów, które zachęcą( możliwie i przy wsparciu jakiś środków pieniężnych) wybrane firmy do procesów wdrażania nowych technologii i produktów -ta jasne - bylebyście ciemny ludzie bez smartfonu i dostępu do wi-fi oraz aplikacji smartfonowych nie mogli nic załatwić - tylko pobierać aplikacje, zakładać konta i za usługi płacić jedynie bezgotówkowo, papierowe i dobre dokumenty wam polikwidujemy wymuszając zakładanie kont, a z gotówką też prędzej czy później się rozprawimy systematycznie utrudniając i uniemożliwiając płacenie tym podstawowym środkiem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!