Google dostał 220 mln euro kary za nadużycia reklamowe

Google dostał 220 mln euro kary za nadużycia reklamowe
W ramach ugody Google zobowiązał się do ułatwienia wydawcom we Francji korzystania z jego danych i używania jego narzędzi wraz z innymi technologiami reklamowymi Fot. Marieke Kramer / Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: KO
  • Dodano: 07-06-2021 18:08

Francuski urząd ds. konkurencji nałożył na koncern Google 220 mln euro kary. Organ uznał, że Amerykanie promują własne usługi reklamowe online ze szkodą dla rywali. Google zapowiedział, że dokona zmian w obszarze reklamowym.


W oświadczeniu wydanym w poniedziałek (7 czerwca) francuski urząd ds. konkurencji przekazał, że nakłada na Google grzywnę za nadużywanie dominującej pozycji na rynku reklamy internetowej ze szkodą dla konkurencyjnych platform i wydawców.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Google dostał 220 mln euro kary za nadużycia reklamowe

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.79.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!