Inwestycje w e-commerce nie oznaczają końca handlu tradycyjnego

Inwestycje w e-commerce nie oznaczają końca handlu tradycyjnego
Firmy handlowe bardzo mocno inwestują w e-commerce - tłumaczy Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP Fot. PTWP

Handel tradycyjny musi przechodzić transformację. W dużej mierze już tak się dzieje. Firmy handlowe bardzo mocno inwestują w e-commerce. Centra handlowe muszą się do tego trendu dopasować. To nie oznacza końca handlu stacjonarnego – tłumaczy Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP.

- Nie wierzę, że świat będzie wyglądał tak, że wszyscy będziemy pracować w domu i zamawiać produkty przez internet, które dostarczy rzesza kurierów. Nawet jeśli to będą wehikuły elektryczne, to one też przecież mają wpływ na środowisko, na pewno nie jest on zerowy. Dlatego mocno wierzę w omnichannel, a zatem również w długoterminową rolę dla handlu stacjonarnego - przyznaje Tomasz Trzósło.

Zobacz rozmowę z Tomaszem Trzósło, prezesem zarządu EPP, która odbyła się podczas Property Forum 2021

 

×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Inwestycje w e-commerce nie oznaczają końca handlu tradycyjnego

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.55.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
PARTNERZY SERWISU
  • partner serwisu
  • partner serwisu
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!