PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jeff Lucas odchodzi ze Snapa

Autor: PAP/PSZ
14-02-2018 11:30
Jeff Lucas odchodzi ze Snapa

Snap niedawno zmienił strategię sprzedaży reklam.

Fot. Christopher Penler / Shutterstock.com

Szef sprzedaży Snapa, Jeff Lucas, odchodzi ze stanowiska po mniej niż dwóch latach w firmie - napisał dziennik "Wall Street Journal". Lucas, który dołączył do Snapa przed giełdowym debiutem firmy, zajmował się strategią sprzedaży reklam premium.

Jeff Lucas był kluczową postacią dla realizacji pierwotnej strategii sprzedaży reklamy przez Snapa, który początkowo opierał się na mechanizmach zaczerpniętych z mediów tradycyjnych, takich jak telewizja.
Ostatnio jednak Snap skierował swoją strategię sprzedaży reklam na inne tory, opierając się w dużej mierze na zautomatyzowanych procesach sprzedażowych. Z podobnych metod sprzedaży reklamy korzystają już inne wielkie firmy technologiczne, między innymi Facebook i Google. Za wdrażanie nowej strategii w Snapie, który jest właścicielem aplikacji Snapchat służącej do wysyłania efemerycznych wiadomości wideo, ma być Imran Khan. Jego podejście opiera się przede wszystkim na maksymalnym zwiększeniu liczby klientów kupujących reklamy na Snapchacie za pośrednictwem zautomatyzowanego systemu. Strategia Jeffa Lucasa obejmowała natomiast sprzedaż reklam premium o dużej wartości wyselekcjonowanym markom, z którymi firma nawiązywała długotrwałe relacje o partnerskim charakterze.

Tego rodzaju współpraca niejednokrotnie jednak była dla Snapa kłopotliwa. Marketerzy bowiem często zgłaszali zapotrzebowanie na większą ilość danych celem wykazania efektywności kupowanych kampanii, a tę można uzyskać jedynie za pośrednictwem reklam kupowanych poprzez zautomatyzowany system.

Czytaj także: Chińczycy chcą wprowadzić nowe porządki w Snapchacie

Podczas niedawnego spotkania wewnętrznego w Snapie, na którym dyskutowano kwartalne wyniki firmy, zarząd ujawnił informacje jakoby w ostatnich trzech miesiącach 90 proc. odsłon materiałów reklamowych na Snapchacie pochodziło z tych kampanii, które zostały zakupione w zautomatyzowanym systemie sprzedaży. Snap poinformował też, że po trzech niekorzystnych dla firmy kwartałach, w ostatnich trzech miesiącach Snapchat odnotowuje wzrost użytkowników, jak i przychodów.

W związku z odejściem Lucasa ze stanowiska szefa sprzedaży, jego obowiązki zostaną rozdzielone pomiędzy lokalnych dyrektorów sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, sprzedażą międzynarodową natomiast zajmie się wcześniejsza szefowa tego działu w Wielkiej Brytanii i krajach skandynawskich, Claire Valotti.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 437 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

574 373 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.