PARTNERZY PORTALU

Kto chciałby kupić Mobilkinga?

Czeski fundusz Penta Investments nie zdradza, czy zamierza sprzedać tylko markę Mobilking, czy spółkę Mobile Entertainment Company, która prowadzi tę sieć.

Mobilking to marka skierowana do „prawdziwych mężczyzn”. Według prowadzącego sieć Jarosława Czerki, ma obecnie 200 tys. aktywnych użytkowników, a ich grono rośnie. Mimo to od kilku tygodni mówi się, że Mobilking jest wystawiony na sprzedaż - czytamy w "Parkiecie".

– Nie chcemy przekazywać informacji do czasu podjęcia decyzji – powiedział Martin Danko, rzecznik Penty. Danko nie odpowiedział też więc, czy Penta chciałaby za Mobilkinga gotówkę, czy też udziały nabywcy. Niewykluczone, że ostatnie rozwiązanie interesowałoby podmioty, które dopiero planują uruchomienie usług i szukają kapitału.

Według Danko, Penta ma przygotowane 250 mln euro na inwestycje. – Mamy też sygnały od banków, że na obiecujące projekty możemy otrzymać wsparcie stanowiące równowartość naszego zaangażowania – powiedział w dzienniku. – Liczymy więc, że będziemy dysponowali 500 mln euro – dodał.

Strategicznych partnerów szukają kontrolowany przez Romana Karkosika CenterNet czy Mobyland. CenterNet teraz, podobnie jak Mobilking kiedyś, sponsoruje żużlową ligę, utrwalając się w podświadomości „prawdziwych mężczyzn”. Mimo to Anna Gołębicka, rzecznik CenterNetu, stwierdziła, że marka Mobilking nie jest komplementarna dla CenterNetu, który patronuje akcjom skierowanym do dzieci i rodziców. Gołębicka tłumaczyła, że sponsorowanie żużla służy tylko wsparciu niedocenianej dyscypliny - czytamy w "Parkiecie".

Mobilking jest wirtualnym operatorem sieci Era. Ta nie ujawnia, czy poszerzy wachlarz marek. Z kolei według rzeczniczki Olgi Zomer, nie planuje tego obecnie Cyfrowy Polsat.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kto chciałby kupić Mobilkinga?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.105.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!