Kwarantanna sprzyja branży gamingowej. Sprzedaż rośnie

Kwarantanna sprzyja branży gamingowej. Sprzedaż rośnie
Movie Games notuje wzrost zainteresowania swoimi tytułami w dobie koronawirusa. Fot. Shutterstock, Inc.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Paweł Szygulski
    Paweł Szygulski
  • Dodano: 17-04-2020 06:00

Gry wideo nie są drogą formą rozrywki. 15-20 dolarów za tytuł to suma, na którą wielu ludzi może sobie pozwolić nawet w trakcie kryzysu - twierdzi w rozmowie z WNP.PL Mateusz Wcześniak, prezes polskiego producenta gier Movie Games. Jego zdaniem pandemia COVID-19 może być jednak kłopotem dla producentów sprzętu gamingowego, takiego jak choćby konsole.

  • Prezes Movie Games przyznaje, że pandemia COVID-19 na razie wpływa pozytywnie na wyniki jego firmy.
  • Mateusz Wcześniak chce w ciągu roku wypuścić 10 nowych tytułów i zaangażować się w ekspansję na rynku w Rumunii.
  • Movie Games rozpoczęło dystrybucję gry o kontrowersyjnej tematyce. Ale to nie jest główny motor sukcesu...

Wiele firm przeżywa poważne problemy w związku z epidemią koronawirusa. Tymczasem Movie Games zaplanowało na ten rok 10 premier gier i planuje zagraniczną ekspansję. Czy skutki epidemii nie dotykają negatywnie firmy i branży gier?

O tym, jak branża gamingowa funkcjonuje w warunkach epidemii, o modelach i planach biznesowych w rozmowie z Mateuszem Wcześniakiem w Strefie Premium.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kwarantanna sprzyja branży gamingowej. Sprzedaż rośnie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.29.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!