PARTNERZY PORTALU

LinkedIn: darmowe ogłoszenia dla firm pracujących podczas epidemii

LinkedIn: darmowe ogłoszenia dla firm pracujących podczas epidemii
Poza możliwością publikacji bezpłatnych ogłoszeń o pracę, LinkedIn stworzył również wirtualną tablicę zawierającą listę najbardziej "pilnych ogłoszeń" Fot. Archiwum

LinkedIn (Microsoft) od czwartku przez trzy miesiące umożliwi bezpłatne publikowanie ogłoszeń firmom poszukującym pracowników do pracy w czasie pandemii Covid-19, w tym organizacjom służby zdrowia i organizacjom pozarządowym - informuje portal TechCrunch.

  • Chodzi przede wszystkim o zawody postrzegane jako "kluczowe" podczas epidemii koronawirusa, jak m.in. personel medyczny, pracownicy szpitali i klinik, psychologowie.
  • Na liście tej są także osoby zatrudnione w marketach spożywczych, branży dostawczej czy organizacjach pozarządowych działających na rzecz walki z kryzysem wywołanym przez Covid-19.
  • Należąca do Microsoftu platforma LinkedIn już zapowiedziała, że wkrótce lista "kluczowych" zawodów może zostać poszerzona m.in. o firmy produkujące respiratory czy kolejne organizacje.

"Monitorujemy sytuację na bieżąco, ale już zauważyliśmy, że niektórzy pracodawcy borykają się z krytycznym brakiem pracowników. Na początek udostępniliśmy naszą ofertę najbardziej oczywistym branżom, ale już pracujemy nad rozszerzeniem narzędzi na kolejne" - powiedział portalowi TechCrunch szef działu karier i talentów w LinkedIn, Blake Barnes.

Poza możliwością publikacji bezpłatnych ogłoszeń o pracę, LinkedIn stworzył również wirtualną tablicę zawierającą listę najbardziej "pilnych ogłoszeń", przez co będą one bardziej widoczne na platformie. W praktyce oznacza to, że wszyscy użytkownicy serwisu, którzy posiadają kwalifikacje odpowiadające poszukiwanym przez pracodawców, po wejściu na główną stronę LinkedIn automatycznie zobaczą listę aktualnych ogłoszeń. Ponadto osoby, które zainstalowały funkcję powiadamiania o pojawiających się wakatach, będą otrzymywać informacje w czasie rzeczywistym, w momencie publikacji ogłoszenia.

Podobne zasady dotyczyć będą także wolontariatu. Wszystkie organizacje poszukujące wolontariuszy do pracy w czasie epidemii mogą dołączyć do projektu LinkedIn o nazwie Recruiting for Good, po czym dostaną one trzymiesięczny bezpłatny dostęp do narzędzi rekrutacyjnych serwisu. Jak poinformowała firma, z możliwości tej skorzystały już takie organizacje, jak Amerykański Czerwony Krzyż z Los Angeles, nowojorski szpital prezbiteriański i amerykańska organizacja Lekarz na Żądanie.

Specjalizujący się w umożliwianiu rekrutacji i prowadzeniu kontaktów portal społecznościowy LinkedIn nie jest jedyną platformą, która w ostatnich tygodniach zaangażowała się w działania związane z pandemią koronawirusa. Facebook i Twitter nawiązały wcześniej współpracę z międzynarodowymi organizacjami zdrowia, w tym WHO, żeby wspólnie zwalczać dezinformację o Covid-19 w sieci i rzetelnie informować o zagrożeniu. W podobne działania angażuje się również koncern Google.

×


KOMENTARZE (0)

Do artykułu: LinkedIn: darmowe ogłoszenia dla firm pracujących podczas epidemii

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!