PARTNERZY PORTALU

Louis Vuitton zaprojektuje "skórki" dla postaci z gry "League of Legends"

Projektanci domu mody Louis Vuitton opracują linię tzw. "skórek" dla postaci z gry "League of Legends" Fot. Shutterstock.com

Projektanci domu mody Louis Vuitton opracują linię tzw. "skórek" dla postaci z gry "League of Legends". W ramach współpracy powstanie również ozdobny futerał na puchar tegorocznych Mistrzostw Świata w "LoL" – podał w poniedziałek serwis The Verge.

  • Pierwszym elementem partnerstwa z LV ma być właśnie futerał na puchar Summoner's Cup, który otrzymają zwycięzcy tegorocznej edycji Mistrzostw Świata w popularnej drużynowej grze strategicznej (MOBA) "League of Legends".
  • Faza grupowa zawodów organizowanych przez producenta tytułu, Riot Games (Tencent), rozpocznie się w Berlinie drugiego października. Finały mają zostać rozegrane w Paryżu 10 listopada.
  • Współpraca między producenta "LoL" a LV obejmuje również serię wirtualnych przedmiotów dla postaci. Tzw. skórki zaprojektuje dyrektor artystyczny kolekcji damskich domu Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere.

Jak zapewnili przedstawiciele studia Riot Games, futerał ma "zawierać tradycyjny savoir-faire Louis Vuitton, lecz łączyć go z nowoczesnymi i technologicznymi elementami charakterystycznymi dla uniwersum gry" e-sportowej - zapewnił Riot.

W przeszłości Louis Vuitton zapewniał już futerały np. na Puchar Świata FIFA czy trofeum zawodów French Open.

Współpraca między producenta "LoL" a LV obejmuje również serię wirtualnych przedmiotów dla postaci. Tzw. skórki całkowicie zmieniające wygląd poszczególnych bohaterów zaprojektuje dyrektor artystyczny kolekcji damskich domu Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere. Media spekulują, że ich prezentacja odbędzie się w trakcie mistrzostw.

Jak wskazało Verge, Louis Vuitton już wcześniej współpracował z branżą gier komputerowych - swego czasu bohaterka Lightning z gry "Final Fantasy XIII" (Square Enix) służyła domowi mody za wirtualną modelkę.

W ocenie serwisu moda i środowisko graczy oraz sportów elektronicznych są coraz ściślej powiązane. Firma Nike niedawno zaprezentowała kolekcję ubrań z zespołami e-sportowymi z chińskiej ligi "League of Legends" Pro League (LPL). Specjalną linię odzieżową przygotowuje również Adidas we współpracy z kojarzonym z grą "Fortnite" streamerem Tylerem "Ninją" Blevinsem.

Szefowa oddziału globalnych partnerstw e-sportowych Riot Games Naz Aletaha uważa współpracę z domem mody Louis Vuitton za naturalną, wskazując na wykraczanie marki "LoL" poza ramy samej gry komputerowej. Uniwersum gry posłużyło wcześniej za inspirację m.in. dla licznych komiksów oraz muzyki. Tytuł zagościł także w odcinku serialu animowanego "The Simpsons", a ubiegłoroczne finały mistrzostw zwieńczył koncert muzyki K-pop w rzeczywistości rozszerzonej.

27 października "League of Legends" obchodzić będzie dziesięciolecie obecności na rynku. Producent - należące do chińskiego koncernu Tencent studio Riot Games - wskazał, że każdego dnia do gry loguje się ponad 8 mln użytkowników z całego świata.
×

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.24.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!