4 Design Days - NA ŻYWO

26-29 stycznia 2023 r.
Katowice, Międzynarodowe Centrum Kongresowe
TRWA TRANSMISJA

DESIGN #4DEVELOPMENT. TAK TWÓRZMY RZECZY: Cel: długowieczność. Jak tworzyć przedmioty, które nie będą śmieciami?

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

Lush Cosmetics rezygnuje z social mediów. Chce chronić klientów przed krzywdą

Lush Cosmetics rezygnuje z social mediów. Chce chronić klientów przed krzywdą
Lush słynie z ekologicznych kosmetyków fot. flickr/Olivier Bruchez
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: KO
  • Dodano: 30-11-2021 17:06

Kultowa brytyjska firma kosmetyczna Lush Cosmetics, znana m.in. z wprowadzania produktów bez opakowań, zrezygnowała z obecności na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Koncern boi się o bezpieczeństwo swoich fanów.

Lush wycofał się z mediów społecznościowych na wszystkich 48 rynkach, na których działa.
Pozostanie nadal aktywny na Pintereście, Twitterze i YouTube . Decyzje weszły w życie  jeszcze przed Czarnym Piątkiem, kiedy większość marek i sprzedawców zwiększała  aktywność w mediach społecznościowych, by zdobyć klientów.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Lush Cosmetics rezygnuje z social mediów. Chce chronić klientów przed krzywdą

  • MOKRY 2021-12-01 13:34:22
    Brawo, to właściwy kierunek abysmy, jako ludzie, odzyskali podmiotowość, samodzielność i zdolność podejmowanis decyzji. Nie tylko przy zakupach :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.70.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!