Marka Neostrada zniknie z polskiego rynku

Marka Neostrada zniknie z polskiego rynku
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Dodano: 11-04-2009 08:55

Zarząd TP zdecydował o likwidacji wartej ponad 500 mln zł internetowej marki - dowiedziała się "Rzeczpospolita".

Już dziś Orange Internet dla domu i Orange Internet mobilny zachęcają klientów z plakatów reklamowych. Na wrzesień planowana jest większa kampania promująca usługi internetowe pod marką Orange. Los Neostrady jest przesądzony - czytamy w "Rz".

- Zniknie z rynku, choć nie wcześniej niż za rok. W drugiej połowie 2009 roku ciężar sprzedaży przesunie się na usługi pod marką Orange - mówi "Rzeczpospolitej" przedstawiciel grupy Telekomunikacji Polskiej. Oficjalnie spółka nie chce udzielić informacji na temat planowanej zmiany marki.

W ubiegłorocznym rankingu "Rz" Neostrada okazała się jedną z najmocniejszych marek rynku telekomunikacyjnego. Jej wartość oszacowana została na 529 mln zł.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marka Neostrada zniknie z polskiego rynku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.47.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!