PARTNERZY PORTALU

Microsoft stara się wybić na rynku zdominowanym przez Amazona i Google'a

Microsoft stara się wybić na rynku zdominowanym przez Amazona i Google'a
Microsoft stara się wybić na zdominowanym przez Amazona i Google'a rynku strumieniowania wideo z gier Fot. Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/rs
  • Dodano: 13-08-2019 09:59

Microsoft stara się wybić na zdominowanym przez Amazona i Google'a rynku strumieniowania wideo z gier - ocenia dziennik "Wall Street Journal", pisząc o umowie o wyłączności podpisanej przez koncern z Redmond z popularnym streamerem, Tylerem "Ninją" Blevinsem.

  • Na początku sierpnia 28-letni Tyler "Ninja" Blevins - najpopularniejszy streamer na należącej do Amazona platformie Twitch.tv (14,7 mln obserwujących) - ogłosił, że przenosi się ze swoimi codziennymi transmisjami z gier do serwisu Microsoftu: Mixer.
  • Po niespełna dobie nowe konto internetowego twórcy śledziło już ponad pół miliona obserwatorów; po pięciu dniach - milion, a po ok. dwóch tygodniach - półtora miliona (blisko dwukrotnie więcej, niż w przypadku poprzedniego rekordzisty strony).
  • Microsoft nie zdradził warunków umowy; komentarza odmówił również sam Blevins. Wiadomo jedynie, że Ninja ma w planach wiele projektów przygotowanych wspólnie z koncernem z Redmond
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Microsoft stara się wybić na rynku zdominowanym przez Amazona i Google'a

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.210.201.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!