PARTNERZY PORTALU

Multimedia Polska chcą mieć 52 mln zł przychodów z segmentu biznesowego w 2010 r.

Dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Multimedia Polska liczą, że w 2010 r. jego przychody z segmentu biznesowego wzrosną o 12% do 52 mln zł, poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej we wtorek.

"Chcemy wykorzystać nasz potencjał zarówno infrastrukturalny jak i intelektualny" - powiedział prezes Andrzej Rogowski przedstawiając plany strategii rozwoju spółki w sektorze korporacyjnym. Plan zakłada, że w 2010 r. przychody spółki z usług dla firm wyniosą 52 mln zł wobec 48,5 mln zł w 2009 r. i w 43,8 mln zł w 2008 r.

W latach 2011-2012 przychody Multimedia Polska z sektora biznesowego mają rosnąć w tempie ponad 20%, a później w zbliżonym do 20%.

W 2009 r. 46% przychodów z sektora biznesowego spółki pochodziło z segmentu SOHO obejmującego mikroprzedsiębiorstwa, których miesięczny rachunek wynosi do 200 zł. Natomiast 11% przychodów przypadało na segment LA (Large Account) największych firm płacących ponad 20 tys. zł miesięcznie.

Multimedia Polska liczy na wzrost liczby klientów m.in. przez rozszerzenie sieci sprzedaży, a także poprawę obsługi klientów biznesowych dla których obsługi zbudowała odrębny dział call center.

Wzrost przychodów ma przynieść też wprowadzenie nowych usług. Od lipca spółka wprowadzi do swojego portfolio usług IP VPN (Virtual Private Networks). Spółka daje też możliwość stworzenia przez firmę własnych usług multiliniowych i chce w najbliższym czasie podpisać w tym zakresie pierwszą umowę.

Wśród swoich klientów biznesowych spółka wymienia m.in.: Eurobank, Black Red White, Hutę Stalowa Wola, Uniwersytet Mikołaja Kopernika.

Na początku marca Rogowski mówił, że spółka liczy, iż w okresie 2010-2011 uda się jej podtrzymać obecną dynamikę wzrostu przychodów i skorygowanego wyniku EBITDA. W 2009 r. przychody spółki wzrosły o 11% r/r, a skorygowana EBITDA o 12% r/r. We wtorek powtórzył, że planowana dynamika przychodów będzie zbliżona do 12-proc. wzrostu zakładanego dla sektora biznesowego.

Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 64,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 50,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 526,32 mln zł wobec 475,44 mln zł.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Multimedia Polska chcą mieć 52 mln zł przychodów z segmentu biznesowego w 2010 r.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!