PARTNERZY PORTALU

myAvon goni mBank

W sieci myAvon dzwoni 42 tys. kart telefonicznych, w mBanku - 45 tys. Bank pracował na ten wynik ponad pół roku, dystrybutorowi kosmetyków wystarczył miesiąc. Z tym że Avon rozdał karty telefoniczne wszystkim tzw. aktywnym konsultantkom, tzn. takim, które składają miesięczne zamówienia na kosmetyki o wartości minimum 250 zł.

Jak mówi Monika Gołębiowska, rzecznik Avon Cosmetics, przeprowadzono jedną akcję dystrybucyjną, która zakończyła się 3 tygodnie temu. Teraz kartę mogą kupować zarówno konsultantki, jak i inni klienci. Firma ocenia, że ok.15 proc. kart, czyli ponad 6 tys. sztuk, używają osoby spoza rzeszy konsultantek. Do końca roku Avon spodziewa się 500 tys. użytkowników kart telefonicznych (minimum to 200 tys.) Konsultantek ma tylko 240 tys., a więc musiałby znacznie podnieść sprzedaż, wychodząc poza ich grono - pisze "Rzeczpospolita".

Dystrybucyjny dylemat musi rozwiązać również mBank, który kart nie rozdaje, ale pracowicie stara się je sprzedawać. Chociaż mBank wysyła średnio 7,5 tys. kart co miesiąc, to do realizacji prognozy sprzedaży w 2007 r. brakuje mu jeszcze ok.120 tys. kart. Sprzedaży kart nie poprawiła znacząco duża obniżka cen usług. Minuta połączenia do wszystkich sieci telefonicznych w Polsce kosztuje w mBank mobile 0,45 zł za minutę. Przedstawiciele banku zapowiadali, że chcą wprowadzić swoje karty telefoniczne do zwykłych sieci handlowych (a nie sprzedawać tylko przez Internet), ale na większą skalę to się do tej pory nie udało.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: myAvon goni mBank

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!