Spółka telekomunikacyjna Netia nie planuje kolejnej obniżki cen internetu i ocenia, że dzięki promocji z początku września nadal ceny jej kluczowych szybkości dostępu są atrakcyjniejsze niż oferowane przez Telekomunikację Polską (TP SA), wynika z wypowiedzi członka zarządu Grzegorza Esz dla agencji ISB. W piątek TP SA poinformowała o obniżeniu cen Neostrady o średnio 25%.
Jeszcze w maju Netia podwyższyła prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. z 680 tys. do 700 tys. w związku z wyższą od przewidywanej liczbą klientów pozyskanych w I kwartale roku.
W I połowie roku 2010 roku Netia miała 29,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 14,63 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 780,68 mln zł wobec 749,34 mln zł.