Obsługa klientów ważna dla przedsiębiorstw IT

Obsługa klientów ważna dla przedsiębiorstw IT
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: WNP.PL (WGK)
  • Dodano: 09-06-2014 18:58

Według analityków firmy Bain & Company w branży IT obsługa klientów jest na niższym poziomie niż w bankowości czy branży ubezpieczeniowej. A właśnie dostarczanie pozytywnych doświadczeń klientom ma być kluczowe dla rozwoju branży IT. Zmiany związane z upowszechnieniem usług w chmurze czy mobilności powodują, że dotychczasowy model obsługi klienta musi się zmienić.

W przeprowadzonym badaniu satysfakcji klientów dotyczących rożnych wdrożeń kategorii wdrożeń IT okazało się, że najniżej współpracę z firmami It oceniają użytkownicy końcowi, co więcej widać znaczne różnice między odczuciami tych użytkowników a menedżerami decydującymi o wdrożeniach, którzy zwykle wykazują optymizm i zadowolenie. Największą różnicę poglądów widać w obszarach przechowywania danych oraz w serwerach, gdzie opinie kierownictwa różnią się diametralnie od opinii użytkowników.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Obsługa klientów ważna dla przedsiębiorstw IT

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.179.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!