Online najczęściej zamawiamy smartfonem i do automatu paczkowego

Online najczęściej zamawiamy smartfonem i do automatu paczkowego
Ze smartfonów korzysta 41 proc. Polaków kupujących online Fot. Shutterstock.com

Ze smartfonów korzysta 41 proc. Polaków kupujących online - wynika z najnowszego badania na potrzeby raportu z cyklu Polaków Portfel Własny: „Polacy na e-zakupach 2021”. Ponad połowa e-konsumentów najchętniej odbiera zakupy w automacie paczkowym.

Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje online, a najczęściej używamy do tego smartfona. Czterech z dziesięciu Polaków deklaruje, że najczęściej robi zakupy mobilnie. Dodano, że spośród wszystkich ankietowanych kobiet, co druga (49 proc.) najchętniej zaopatruje się w internecie przy pomocy urządzenia mobilnego. Rzadziej jako główne narzędzie zakupów online telefon wskazują mężczyźni (32 proc.).

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Online najczęściej zamawiamy smartfonem i do automatu paczkowego

  • Najlepsza opcja - zakupy bez konta i płatność przy odbiorze gotówką 2021-12-03 00:46:51
    Najfajniejsze i prawdopodobnie najwygodniejsze to są sklepy internetowe, które umożliwiają robienie zakupów bez tworzenia konta( bez rejestrowania się) oraz umożliwiają płatność przy odbiorze( w formie gotówki, którą przekazuje się kurierowi odbierając paczkę). 2-3 dni czekania na przesyłkę to żaden problem, obecnie nawet przesyłki docierają w ciągu 1-2 dni. Jest szybko, sprawnie, bezproblemowo, towary się zgadzają z opisem( czasy, kiedy łatwiej było kupić "kota w worku" raczej minęły), przewożone towary są zapakowywane szczelnie i z należytą starannością - tak, aby podczas podróży nie były podatne na uszkodzenie. To prawda, że w internecie można kupić wiele produktów po niższych cenach, ale nie zawsze tak jest, pamiętać należy przecież o kosztach wysyłki, które wynoszą od kilku do kilkunastu złoty w zależności od formy zapłaty. Ogólnie to handel elektroniczny w latach 2010-2019 wyglądał i miał się dobrze, w dekadzie 2000-2009 wyglądało to zdecydowanie gorzej a niekiedy fatalnie. Oby w latach 20-stych XXI wieku handel elektroniczny nie został zbytnio "upiększony/ulepszony" nadmiernymi "innowacjami"( chodzi o te fanaberie i fetysze bezgotówkowe). Bo w wielu przypadkach było i jest naprawdę dobrze. Ważne jest aby e-sklepy w dalszym ciągu umożliwiały: 1. robienie zakupów bez konieczności zakładania konta(bez rejestracji), 2. płacenie w podstawowej formie płatniczej(gotówka) kurierowi przy odbiorze paczki/przesyłki. Zakupów online lepiej jednakże dokonywać z komputera stacjonarnego lub laptopa - na większym ekranie lepiej widać zamawiany produkt aniżeli z perspektywy małego ekraniku smartfonu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!